marți, 18 noiembrie 2008

Candidez, nu plec la Bruxelles


Adversarii politici ai PSD Giurgiu si în mod special ai mei, ar face orice ca sã ma determine sã nu mai candidez. Folosind tehnici de mult apuse, dar învãtate temeinic, bãietii de la "PD minus L" si de la "peneL" au dat zvon în tarã, precum cã eu, liderul social-democratilor giurgiuveni nu ar mai candida. "Pleacã la Bruxelles" strigã haita disperatã. Ma vor plecat, pentru cã le este teamã cã vor pierde alegerile.
Domnilor, nu am timp de pierdut cu voi. Iatã de ce, vã voi spune o singurã datã, deci bãgati la cap (dacã aveti).
ION RÃDOI NU PLEACÃ NICIUNDE. EL VA CANDIDA DIN PARTEA PSD GIURGIU, LA FUNCTIA DE SENATOR, PE COLEGIUL 1!
Pentru cei care nu stiu, trebuie sã spun cã sunt liderul Uniunii Sindicatelor Libere din Metrou (USLM), încã din 1990. Aceastã organizatie este si membru fondator al Federatiei Europene a Transportatorilor înfiintatã în 1996. Sediul FET este la Bruxelles, iar eu, in calitate de membru în Biroul Executiv, merg în capitala Belgiei, atunci când este nevoie, pentru a participa la sedintele Federatiei Europene a Transportatorilor. Nu s-a pus nici un moment problema transferului meu, în interes de serviciu, la Bruxelles. La FET, USLM are deja un membru permanent, încã de la infiintare.
Bãieti (liberali si pedelisti), cosmarul vostru se numeste Ion Rãdoi! Eu voi candida la Senat!

Niciun comentariu: